Pet jednostavnih vežbi koje će vas dovesti u formu do leta

Imamo još nekoliko meseci do početka leta i sada je najbolje vreme da se počnete dovoditi u formu.

Foto: zdravaisretna.hr Foto: zdravaisretna.hr

Pogotovo ako se ne osećate najbolje u svojoj koži i odlučili ste nešto promeniti.

Ohrabrite sami sebe, recite sebi da vi to možete. Postavite sebi cilj.

Ne zaboravite da je vežba u kombinaciji sa zdravom ishranom pun pogodak!

IZDRŽAJ ( VEŽBA ZA TRBUŠNE MIŠIĆE)

657655-650-1452781596-plank-19309601

1.   Izdržaj ili položaj daske. Celo telo je potpuno ravno kao daska. Najpre se postavimo u poziciju za sklek. Za razliku od klasičnog skleka, podlaktice stavimo na podlogu. Laktovi trebaju biti postavljeni direktno ispod ramena. Nožni prsti su u poziciji kao kad radimo sklekove.

2.   Vrat i krsta su izravnati, a kolena su potpuno ispružena.

3.   U ovoj poziciji uvucite mišiće trbuha. Ostanite u ovom položaju ako možete ceo minut.

30-60-90 (ZA TRBUH I NOGE)

657855-650-1452781596-giam-beo-bung-a1-e170d

Legnite na leđa s rukama položenim uz telo (dlanovi prema dole), a noge ispružite.
Podignite u vazduh noge pod uglom od 30 stepeni bez savijanja. Napnite trbušne mišiće, bez savijanja u struku. Duboko udahnite i duboko izdahnite tri puta dok ste u ovom položaju.
Povećavajte ugao do 60 stepeni. Ostanite tako, zatim 3 puta udahnite i izdahnite. Sada povećajte ugao do 90 stepeni. Zadržite se u ovom položaju.
Ponovite isti postupak unatrag. Ne zaboravite izravnati struk.

POZICIJA KOBRE (ZA STRAŽNJICU I LEĐA)

657755-650-1452781596-rol_yogapainrelievers

Legnite na trbuh, skupite noge, laktovi su na podu, a ruke savijene pod pravim uglom.

Udahnite, pažljivo i lagano odižite kukove i torzo sa podloge, pogled prema plafonu. Ruke su sada izravnane. Ostanite u ovom položaju 30 sekundi, zatim uz izdah lagano spuštajte telo prema podlozi.

SKAKAVAC (ZA STRAŽNJICU I KUKOVE)

657705-650-1452781596-untitled-1138

Legnite na trbuh, bradom naslonjenom na podlogu. Ruke stavite uz bokove, dlanovi su okrenuti prema podu. Izravnajte noge i stopala koliko ide.
Udahnite, polako podižite noge jednu po jednu, zatim uz izdah lagano ih spuštajte.

SVEĆA (ZA TRBUH)

657905-650-1452781596-4565766

Legnite na leđa tako da su gornji deo leđa, ramena i glava oslonjeni o podlogu, a noge savijene u kolenima privucite prsima.
Nakon toga, uz dah, dlanove oslonite o donji deo leđa, držeći laktove i dalje na prostirci, na taj način podupirete leđa. Lagano izravnavajte noge, a rukama se pomažite. Ostanite u ovom položaju, popularno znan kao "sveća" 30-60 sekundi.

Pin It

Izvor: zdravaisretna.hr