Odaberite ovu vikend dijetu i ponedeljak ćete dočekati i do 3 kilograma lakši!

Pratite ovaj režim ishrane, nije preterano težak. Posebno je jednostavno što su u pitanju dani vikenda, kada možete da i da odmorite malo više.

foto: pixabay.com foto: pixabay.com

Ova dijeta po preporuci nutricionista može da se drži jednom u šest meseci, a iako u sebi ima više hrane, nego što vi inače verovatno pojedete, ipak dovodi do gubljenja kilograma.

Petak jelovnik:

Doručak: sok od grejpfruta, šolja integralnih žitarica;

Užina: kaša od ječma, voćna salata od kivija, narandže i jagoda;

Ručak: salata od slatkog anisa (komorača), supa od povrća, mocarela sir, čaša soka od kivija;

Večera: pire od vlašca, file oslića na žaru, krompir salata, kivi.

Subota jelovnik:

Doručak: šolja kafe od ječma, dva dvopeka;

Užina: šolja nezaslađenog zelenog čaja, šolja ananasa;

Ručak: mešana salata, testenina sa povrćem, parmezan, parče ananasa;

Večera: supa od povrća, batak na žaru bez kože, salata od rendane šargarepe, kriška integralnog hleba.

Nedelja jelovnik:

Doručak: jogurt sa malim postotkom masnoće, šolja raznih žitarica;

Užina: šolja zelenog čaja bez šećera, dva plazma keksa;

Ručak: zelena salata, omlet sa jajima, paradajzom i spanaćem, parče integralnog hleba, jabuka;

Večera: pirinač sa peršunom, salata od slatkog anisa sa vlašcem, parče integralnog hleba, kruška.

Zena.blic.rs