Školarac

Zašto današnja deca ne mogu da sede mirno na času?

Žena potpuni stranac mi je danas otvorila srce preko telefona. Požalila se da njen šestogodišnji sin jednostavno nije u stanju da sedi mirno na času. Škola želi da ga testira na ADHD (poremećaj pažnje i hiperaktivni poremećaj). Kako mi to zvuči poznato, pomislila sam u sebi. Kao pedijatar, mogla sam da primetim da se sve češće susrećemo sa ovim problemom u poslednje vreme.

Ranko Rajović: Dva su velika problema zbog kojih su deca danas sve slabija

O tome zašto današnja deca imaju problema s koncentracijom, gde najviše greše nastavnici u radu s decom, mogu li se rane greške popraviti, zašto su deca danas sve slabija, kao i da li bi prihvatio poziciju u Ministarstvu prosvete za Zelenu učionicu govori dr Ranko Rajović, autor NTC sistema učenja, član Mense i Komiteta za darovitu decu i otac četvoro dece.

8 TRIKOVA koje vas sigurno NISU NAUČILI U ŠKOLI (FOTO)

Evo osam zanimljivih matematičkih prečica koje nastavnici ne uče decu u školi, a na osnovu kojih jednostavno mogu da se izvrše neki od najkomplikovanijih matematičkih zadataka.

Mama i tata polaze u srednju školu

Bliži se septembar. Još par dana i vaše VELIKO dete kreće u srednju školu. Ukoliko Vam je ovo prvo iskustvo, verovatno imate utisak kao da i vi ponovo, polazite u srednju školu. Ukoliko već imate dete u srednjoj školi, znate da vas očekuju promene i prilagođavanje novonastalim okolnostima. Ovaj tekst je o tome kako da iskoristite specifičnosti ovog perioda i dodatno ojačate veze unutar svoje porodice.

10 pravila u japanskom obrazovanju zbog kojih im niko nije ravan

Japanci su poznati u svetu kao izuzetno inteligentan narod, koji se diči svojom dugovečnošću ali i ljubaznošću prema svima. Međutim, zbog čega su oni toliko različiti od ostatka sveta? Odgovor leži u njihovom obrazovnom sistemu koji decu od malih nogu uči pravim vrednostima.

U SRBIJI DECU LOVIMO U NEZNANJU, UMESTO DA IH OHRABRUJEMO NA PUTU KA ZNANJU

Negativnost stimuliše razočaranje, odbojnost i osećanje nepravde. Gubitak motivacije, ne njen povratak. Otuda i naša težnja za ‘provlačenjem’: u školi, na fakultetu, na poslu, u životu… Učenje kao smaranje.

Page 4 of 12