Print this page

Tri problema i tri položaja tela za bolji san

Ukoliko se budite umorni i neraspoloženi, moguće je da na vaš san utiču drugi problemi koji vas muče, pored uobičajenih kao što su podloga na kojoj spavate, položaj kreveta, okruženje, vreme odlaska na spavanje, kao i polozaj u kome spavate.

0 comment
Foto:stil.kurir.rs Foto:stil.kurir.rs

Ukoliko se budite umorni i neraspoloženi, moguće je da na vaš san utiču drugi problemi koji vas muče, pored uobičajenih kao što su podloga na kojoj spavate, položaj kreveta, okruženje, vreme odlaska na spavanje, kao i polozaj u kome spavate.

Zato možete probati ove položaje tela koji vam mogu pomoći da se bolje odmorite.

1. Protiv bolova u leđima

Ako želite da se spasite bolova u krstima i ledjima, pokušajte da korigujete pozu u kojoj spavate. Ljudi koji pate od upale zglobova i bolova u kičmi, trebali bi da spavaju na leđima. Ako vas muči diskus hernia, spavajte na stomaku jer cete tako smanjiti opterećenje na ovaj deo tela.

2. Protiv hrkanja

Hrkanje dovodi do vibracija mekog nepca i ostalog tkiva u gornjim disajnim putevima sa jakim zvučnim manifestacijama što ometa osobu koja hrče, ali i one koje spavaju u njenoj blizini. Da bi sprečili, ili bitno ublažili ovu pojavu, spavajte na boku. Da se noću, u snu, ne bi okretali pored tela stavite sitnije mekane predmete, koji će sprečiti okretanje a neće vas povrediti.

3. Protiv gorušice

Ako patite od gorušice, a "dizanje kiseline" vas sprečava u dobrom noćnom odmoru pokušajte da spavate pod određenim uglom. Pri tome se poslužite "anatomskim“ jastucima, a i noge stavite na uzvišenje od pet centimetara. Gravitacija će spriječiti neugodno podizanje želučanih kiselina prema jednjaku i tako vam omogućiti lakši i kvalitetniji odmor.

(Zadovoljna.hr)